"Morgenlandu jste vdechl život."

08.01.2023

"...Moje babička patřila mezi první české obyvatele, kteří místní Sudety osídlili. Dokonce pár dní žila s původními Němci v chalupě, než je odsunuli. Takže vztah a zájem o místní historii mám opravdu veliký.

Na Vaši knihu jsem se opravdu moc těšila! Čekala jsem, že bude skvělá, ale že ji dokážu přečíst za jeden den, tomu nevěřím ještě ani teď. Naprosto jste mě dokázal vtáhnout do děje, a brilantně se Vám podařilo vykreslit místní nádheru tohoto drsného kraje. Zapomněla jsem na přítomnost a ocitla jsem se v místech, které od malička znám a mám prochozené. Musím podotknout, že jako čtenářce, která zná každý kout Podlesí i Morgenlandu nazpaměť, se Vám podařilo neskutečně realisticky vykreslit všechno tak jak tam je a bylo.

Děkuji, že jsem tam (i když jen v myšlence) zase mohla být, děkuji za příjemnou sobotu, děkuji, že jste oživil zapomenuté, děkuji, že jste Morgenlandu znovu vdechl život..." (M.M.)

© 2019 Morgenland
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky